Saturday, January 08, 2011

Badan Bau Asham!

Mesti tak selesa kan kalau badan berbau? Nak-nak kalau kita dah boleh bau sendiri. Kalau dah macam tu, hmpphh orang lain lagi lah kan hoho. So kali ni saya nak share tips untuk hilangkan bau badan secara semulajadi yang diambil dari kawan saya :)

Ambil beberapa biji bunga cengkih (4-5 biji) kemudian rendam dalam air suam dalam cawan. Lepastu minum. Amalkan seminggu 2 kali. Boleh dapat instant result :D

Sape tak kenal bunga cengkih?


Ini lah bunga cengkih. Semua pun kenal kan hehe :D Credits

Selamat mencuba! :)