Sunday, July 18, 2010

Tak Beranak Lagi Dah Guna Nursing Pillow


Nursing pillow saya dah sampai :) Saya beli nursing pillow ni kat sini. Harga dia sekali dengan postage RM61.90 je. Murah kan? Sampai kat depan muka pintu pulak tu. Hehe.


Corak polka dot yang comel :D


Brand Bumble Bee.
Maaflah kuku kuning-kuning sikit sebab tengahari tu saya gaul ayam dengan kunyit. Saje je nak cakap rajin kat dapur kan. Haha

Saya dah test dah nursing pillow ni kat badan, puas hati. Cuma takde baby je lagi untuk di-test :P

Tapi ada orang dah pakai nursing pillow ni sebelum saya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sedap sungguh dia tidur ye :P