Wednesday, April 28, 2010

Telur Goreng, Kicap, dan Sos Cili


Ini nama dia telur goreng


Ini pulak nama dia nasi putih dan telur goreng taruk kicap dan sos cili

Makanan di atas ialah makanan yang membuatkan saya sikiiiit lagi nak meleleh air liur di kala teringatkannya sewaktu pregnant ni. Nasib baik senang je nak sediakan. Bukan takat senang je tapi tersangat amat senang. Hehe.

Korang tengok mungkin tak terliur kot tapi bukan saya :P

Orang pregnant ni memang pelik kan? Haha.