Sunday, July 26, 2009

Gambar Lama - Jawapan

Aih korang ni apesal sume jawab salah?

Comot giler kah muka aku tu sampai ada yang cakap itu gambar masa Darjah 6? Isk. Yang jawab 10 tahun tu lagi lah. Umur 10 tahun aku lagi kiut kot. Kwang3 :P

Sebenarnya gambar tu dirakamkan ketika tahun 2004. Masa itu umur aku 19 tahun. Jauh giler beza ngan tekaan korang. Takde sorang pun jawab masa zaman universiti. Masa ni aku second year kat UTP tau! Marah nih. Haha.

Sebenarnya aku tak percaya bila Iqa cakap muka aku dalam gambar tu nampak macam budak giler sebab tu lah aku buat teka-teki kat korang kunun2 leh buktikan kat Iqa bahawa muka aku pada umur 19 tahun takdelah nampak budak mana.

Haih. Sekarang sudah menyesal. Buah cempedak sudah jadi nangka. Buah kelapa dah selamat jadi santan. Kau menang Iqa. Sob sob.


Kiri: Gambar pada Jun 2007
Kanan: Gambar pada Nov 2008

Gambar yang ni lagi lah. Memula tengok pun agak terkejut gak tengok haha. Sendiri pun terkejut, org lain tengok tatau lah.

Aku tak ada pegi pulau atau mandi pantai atau sewaktu dengannya pun. Macam mana aku leh jadi macam sekarang pun aku tak tau haha :P