Thursday, May 28, 2009

Iqa, Happy Birthday!!

Cik Iqa yang ku sayangi
telah menginjak umurnya yang ke-25 tahun hari ini :)



Cik Iqa orangnya suka main Dota,
Tiba-tiba lesap TING! tetibe dah takde kat tempat dia,
Bila kau nak ajar aku main Dota?
Aku sudah bosan asik tengok ANTM saja :P



Cik Iqa orangnya sangat baik hati,
Selalu mendengar keluhan hati ini,
Kata-kata yang aku perlu dengar, kau selalu bagi,
Terima kasih aku ucapkan tak terperi!!



Cik Iqa orangnya slim dan fit,
Sebab dia rajin pergi gym,
Bilalah aku nak jadi slim dan fit macam kau?
Aku punya Wii Fit Encik Gajah pinjam dah hoho.

Cik Iqa ade boifren nama Az-harr,
Harap agar cinta mereka senantiasa mekar :)
(pantun 2 kerat)



"Iqa kesayanganku, selamat hari tua ooops :P
Kau tetap muda di mataku
Dan kau tua atau muda aku tetap sayang kau sebagai isteri eh kawan
OK selamat tido, jumpe esok Yang :P"