Monday, May 18, 2009

9th Month


Hari ini menandakan bulan ke-9 pertunangan kami :)

4 bulan 3 minggu 2 hari lagi baru ikatan pertunangan akan di upgrade jadi ikatan perkahwinan hihi :D

Preparation? Nanti aku cerita k~

Bila aku tengok-tengok balik blog aku ni, rupa-rupanya tak banyak letak gambar tunang pun kat sini. Oleh itu nikmatilah gambar-gambar yang dah agak lapuk ni :P



Getting ready


The hall


Tumpang lalu yer~


Tergelak sebab MC buat lawak


Doa


Jeling-jeling


Nenek Encik Gajah sarungkan cincin merisik


Salam nenek Encik Gajah


Nenek Encik Gajah sudah hepi~


Salam Mak Encik Gajah pula


Mak Encik Gajah sarungkan cincin tunang~


Senyum~~


Dengan sepupu Encik Gajah


Dengan bakal Mak Mentua


Dengan Ummi


Ini posing mulut itik namanya haha


:)


My fav photo :)


Encik Gajah~


Gelak~


Adik-adikku


Adik-adik dan makcik dan sepupu juga


Bersama Lengchai Telinga Chapang hehe :P


Kalau nak baca kisah masa hari pertunanganku pulak, leh baca kat entri Pengalaman 180808~



P/S: Pada bloggers yang inginkan sedikit sebanyak panduan untuk majlis pertunangan, boleh refer pada entri Budget Majlis Pertunangan. Semoga berguna :)