Saturday, April 25, 2009

Photoshoot di Kedai Tayar

Harini aku cuti. Tak keje. Teman Encik Gajah pegi tukar tayar kat Klang hihi. Tak boleh lepaskan masa bersama-sama. Encik Gajah bukan selalu ada kat KL kan :P

Encik Gajah punye kete baru siap repair last week. Lama giler workshop tu repair tau. Ingat lagi tak bila Encik Gajah accident? It was on 25th Dec.

Dan minggu lepas baru siap kete tuh. Sengsara Encik Gajah tanpa kete. Memang susah nak bergerak tanpa kete. Nak-nak bila keje kat Kerteh tu. Huu~

Apa-apa pun, Alhamdulillah kete tu dah siap juga akhirnya.

Jadi tadi sambil menunggu kedai tu tukarkan 2 tayar depan kete Encik Gajah, aku amik la kamera snap situ sini hihi :P

Marilah lihat hasil tangkapan hari ini lumayan ke tak :P




Gaya seorang 'Penunggu 1' :P


Gaya seorang 'Penunggu 2' :P


'Penunggu 1' jadi tokey kedai tayar dan rim pulak.
Bersama amaran "Jangan berani nak rompak kedai tayar dan rim aku"


'Penunggu 2' pula membalas,
"Ala rilek ar bang, macam ar dia sorang yang ade kedai rim dan tayar. Orang pun ade tau" Sambil di dalam hati berkata "Eleh kerek gila mamat ni!"


'Penunggu 2' berjalan-jalan di dalam kedai 'Penunggu 1' lalu snap gambar ini dan berkata "Aku nak letak gambar ni kat blog kedai rim dan tayar aku lah. Leh gelemer lagi kedai aku. Hehe"


"Oi! Dah la kutuk aku tadi, skang nak mempergunakan kedai aku pulak. Kalo berani buat lah!!" kata 'Penunggu 1' dengan garangnye


"Eh eh sori bang. Gurau-gurau je. Chill. Jangan ar marah-marah. Kita senyum k. Senyum~~ macam saya ni. Hehe" kata 'Penunggu 2' sambil tersengih2 (sebenanye kecut kene gertak haha)

Tidak semena-mena 'Penunggu 1' telah jatuh hati melihat senyuman dari 'Penunggu 2' tadi (walaupun sbenanye senyum kecut perut haha).

Dan dari babak itulah episod percintaan 'Penunggu 1' dan 'Penunggu 2' tadi bermula. Dan mereka hidup bahagia buat selama-lamanya.....

-THE END-







*Cerita ini ialah rekaan semata-mata dan tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah mati :P