Thursday, April 16, 2009

Perihal Gigi

Malam kelmarin tengok kat diari AF, ade 2 pelajar yang pegi wat rawatan ggi iaitu Claudia dan Aishah. Diorang pegi cabut taring dan betulkan gigi diorang. Besnye aku tengok. Free-free je gigi dah cantek kan. Elok dan teratur je.

Pastu Sarimah sebagai pengacara diari AF tu cakap,

"Haa sekarang tak payah lah amik gambar tutup-tutup mulut lagi. Skarang dah leh sengih tunjuk gigi yang cantek.."

Lebih kurang macam tu lah dia cakap.

Aku pun ada gigi taring la. Leh je amik gambar tunjuk gigi. Aku kan ceria. Kenalah tunjuk gigi sokmo. Haha.


Muka merah sebab br pas main futsal :P


Bak kata orang, tunjuk gigi bagus. Tapi kalau tak tunjuk gigi lagi bagus. Wakaka.


Haa amik kau muncong giler. Haha



P/S: Sape-sape yg tak tengok lagi gigi ijau aku, sila lihat di sini :P