Wednesday, April 15, 2009

nadxoxo Ketika Kecil Part 2

Sebelum ni ku dah cerita masa ku bayi dan tak leh berjalan lagi. Kali ni nak cite pulak masa bile dah besar sikit :D


Yeay! Dah leh meniarap. Tapi tengok muka mcm dengan susah payah je ni. Haha


Umur masa ni ialah antara 6-8 bulan, baru nak belaja jalan lalala..


Sekali tengok macam garang, 2 kali tengok macam nak senyum. Aku pun tak paham apa kamu cuba buat wahai nadxoxo kecil! Hehe (tengok lengan mcm Malek Noor)


Lebih serius T_T (lihat kaki mcm 'gajah')


Wah! Rupe-rupenye seronok lah berlatih jalan! Dapat kuruskan badan! Wahahaha..




Sekian saja cerita dari budak kepala bulat. Haha. Sila klik sini untuk melihat nadxoxo Ketika Kecil Part 1 :D