Friday, February 27, 2009

Saman Di Dalam Taman

Kali ini ku mau ceritakan tentang kejadian bulan lepas.

Sewaktu di kampung haritu, aku dapat surat ni. Dialamatkan untuk Abah, tapi nampak je logo Majlis Perbandaran Sepang tu, aku dah boleh agak dah surat ape. Lalu aku terus membukanya..




Ia adalah notis peringatan untuk bayar saman!!

Nampak tak tu berapa RM kene bayar?

RM 1 ribu tahu!

Ia adalah saman ketika bulan November 2008.


Kertas kuning tu ialah surat saman


Kalau mata korang hebat, cuba baca apa yang tertulis kat surat saman tu.

Boleh?

Memang tak boleh sebab dah hilang pun tulisan dia. Huhu.

Tapi apa yang aku dan kawan-kawanku paling ingat sampai sekarang, yang tertulis kat surat saman tu ialah,

Kesalahan: Meletak kenderaan di dalam taman.