Saturday, February 14, 2009

Kerana Semangkuk Bihun Tomyam..


Kerana semangkuk bihun tomyam, aku tak pegi kerja 2 hari
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku gastrik
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku dapat MC
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku kena makan ubat
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku berulang-alik ke tandas
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku rasa penat je
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku rasa nak tido setiap masa

Awat salahkan bihun tomyam lak?
Aku yang gatal nak makan sebab dah lama tak makan (mengidam lah tu)
Adeh

Tapi kerana semangkuk bihum tomyam lah, aku tak payah gi kerja (yeay!)
Dan kerana semangkuk bihum tomyam lah, Encik Gajah temankan aku gi klinik :D
Dia bukan selalu ada kat sini
Kerana semangkuk bihum tomyam lah, benda kecik macam ni pun jadi besar
Kan?

;)