Wednesday, February 04, 2009

Back in year 1993 1994

Sekolah Kebangsaan Kampung Raja, Besut, Terengganu
Kelas 2 Hijau 3 Merah



Gambar ni dapat dari Cik Nurul Akhmal sebab ku tak tahu ku masih punyai gambar ni dalam simpanan ke tak. Tulisan dan sticker love & arrow kat atas dia punya gak. Haha. Gomenne Dema! :P

Gambar ini telah dirakam dibawah pokok yang paling besar dan rendang di sekolah. Nama pokok tu tak pernah ku nak ambil tau. Hehe. Di bahagian kiri kami waktu tu ada satu-satunya bangunan kayu (rasanya lah) di sekolah tersebut yang merupakan kelas, dan sehingga sekarang masih digunakan.

Kalau korang perasan, kat belakang tu ada banyak basikal-basikal. Kat situ lah budak-budak 'park' basikal mereka. Sape pegi sekolah naik basikal dulu-dulu sila angkat tangan bersama! Hehe.

Kalo tengok kat belakang sana lagi anda akan nampak bangunan masjid. Itulah Masjid Besar Kampung Raja. Ia terletak betul-betul di hadapan pintu pagar utama sekolah :D

Cikgu kat dalam gambar ni mungkin guru kelas kami (tak berapa ingat). Nama dia lagilah lupa. Kalau tak salah, cikgu sementara kot atau cikgu praktikal. Ampun cikgu~~ :P




P/S: Ada sape-sape nak teka lagi yang mana satukah diriku di dalam gambar ini walaupun tak dapat hadiah? Hehehehe.