Monday, May 19, 2008

ITISJan03 BBQ @ Sungai Buloh

Ahad, 18 Mei 2008: Seronok sungguh berjumpa kawan-kawan masa gathering. Walaupun sesat-sesat nak pegi rumah Mat kat Sungai Buloh, tapi ia tidak melumpuhkan aktiviti ITISJan03. Walaupun tak semua dapat hadir tapi ramai gak yang datang. 19 orang kesemuanya. Mereka yang hadir adalah seperti di dalam gambar ni termasukla Adek yang separuh jer gambarnye masuk :P Bkn salah aku ek..haha..Kami juga ada 2 org lagi kawan yang bukan batch kami tapi tiada dalam gambar. Hehe. Thanks Mat meminjamkan rumahmu sementara untuk kami :P Ada masa kami datang lagi yer~

Kami yang comel-comel belaka dan ceria sebab dah kenyang~